Vacature MR

Na mijn vorige stukje, waarin ik een doorkijkje gaf in wat de MR nou eigenlijk doet, nodig ik jullie graag uit om er bij te komen!

Want wat is het leuk.. echter iedere drie jaar is het weer tijd voor nieuwe ouders en personeelsleden in de MR, dus zijn we op zoek naar nieuwe leden die komend jaar de MR willen komen versterken.

Maar wanneer is de MR nu echt iets voor jou? Herken je je in onderstaande punten, kom dan, geheel vrijblijvend, eens kijken bij een van de volgende vergaderingen, of het inderdaad iets voor je is!

En zoals een mooi spreekwoord luidt: niet geschoten… is altijd mis!

• Je toont initiatief
  • Je kan afspraken maken en nakomen
  • Je hebt 8-10 keer per jaar 1,5 uur tijd om op school te vergaderen
  • Je bent enthousiast
  • Je wil graag meedenken over verschillende onderwerpen die op school spelen en met elkaar kennis delen
  • Je kan geheimen bewaren (want ja, soms weet je als MR eerder iets)

En wat biedt de MR jou?

• Een positieve sfeer
  • Een plek waar vragen stellen moet, zodat we van en met elkaar kunnen leren, met als doel het beste onderwijs voor onze kinderen.
  • Gezelligheid, (met gratis koffie en thee en een jaarlijks etentje 😉)
  • Je krijgt de kans om mee te beslissen

We zien u graag bij een van onze volgende vergaderingen.

Hartelijke groet,

Jessie Suripatty – van den Broek, voorzitter MR