Sinterklaas

Beste ouders/verzorgers,

Wij kijken terug op een hele gezellige Sinterklaas viering, afgelopen maandag 5 december. Wat was het een feest met Sinterklaas en zijn pieten. ’s Ochtends werd Sinterklaas verwelkomd op het plein door alle leerlingen, nadat hij met de brandweerwagen naar onze school was gekomen. Hierna hebben Sinterklaas en de pieten de groepen 1-2 en 3-4 bij het podium ontvangen. Sinterklaas en de pieten hebben genoten van alle mooie optredens. De groepen 5-6 en 7-8 hebben een gezellige ochtend gehad met het uitpakken van de surprises. Complimenten voor de mooie surprises en prachtige gedichten.

Wij willen Sinterklaas, Hoofdpiet, Rommelpiet, Groene piet en Opstekerpiet bedanken voor hun komst naar onze school. Verder willen wij de ouderraad en de hulpouders bedanken voor alle hulp bij de voorbereidingen en hun inzet op 5 december.

Hartelijke groet,

De Sintcommissie