Sinterklaas op school!

Eindelijk was het dan zover: Sinterklaas kwam vandaag onze school bezoeken. Hij had niet alleen zijn trouwe Piet bij zich, maar ook een heleboel cadeautjes voor alle groepen. Het was nog wel even heel spannend, want de cadeautjes waren eerst kwijt, en…. wat nog erger was; HET BOEK VAN SINTERKLAAS WAS DOOR MALLE PIETJE VERSTOPT!!! Dat was me een grap. Maar de kinderen konden meehelpen om het boek terug te vinden door een opdracht te vervullen waardoor ze een puzzelstukje konden krijgen en alle stukjes samen wees de weg naar het boek. Ja, het was me toch ingewikkeld, maar door al onze slimme kinderen kwam het gelukkig allemaal goed! Oh ja, en Irna had per ongeluk een puzzelstukje tussen oude boeken gevonden en bij meester Tjeerd zat er opeens eentje achter op zijn rug terwijl hij aan het vegen was. Toen Piet eindelijk wist dat beneden eigenlijk boven was en boven eigenlijk beneden (of was het toch andersom??) kon het feest beginnen met mooie optredens van de kinderen. Angela praatte alles aan elkaar en zo werd het een fijn feest.