Schoolreisje

Beste ouders,

De kogel is door de kerk! Groep 8 kan dit jaar toch nog op schoolreisje. Op vrijdag 9 juli zullen zij met een bus naar de Efteling vertrekken. Heel fijn dat dit toch kan, aangezien deze schoolverlaters volgend jaar geen kans op inhaling hebben.
Omdat dit besluit vanuit school vrij laat kwam (vanwege de ineens snel doorgevoerde landelijke versoepelingen) was het niet meer mogelijk om het reisje ook voor de andere groepen door te laten gaan. Maar niet getreurd, we gaan dit in oktober inhalen in een iets andere vorm dan gebruikelijk (maar zeker net zo leuk!). Het uitje naar de bekende parken zal komend schooljaar ook nog plaatsvinden, maar dan wederom in juli. Er staat weer volop leuks op de planning.
Meesterlijke juffendag was een enorm succes. De kinderen hebben (ondanks de druppels) heerlijk kunnen kliederen met water, klimmen, springen, buik schuiven en smikkelen van allerlei lekkers. We hopen dat jullie door hun enthousiaste verhalen een beetje mee hebben kunnen genieten.

Groeten van de OR en werkgroep schoolreisje