Schoolreisje 2024

Het schoolreisje komt er weer aan!

Hoewel het nog een tijdje duurt, wordt er achter de schermen al heel hard gewerkt om alles goed te regelen. In dit bericht alvast de eerste aankondiging en de vraag naar hulpouders, dus lees vooral even verder!

Op woensdag 19 juni gaan alle groepen met de bus op schoolreis.

• De groepen 1/2 gaan naar Hullies in Uden. Om 15 uur vertrekken ze weer richting school.
  • De groepen 3/4 gaan naar de Julianatoren in Apeldoorn. Zij vertrekken om 16 uur weer richting school.
  • De groepen 5/6 gaan naar Toverland in Sevenum. Zij vertrekken om 16 uur weer richting school.
  • De groepen 7/8 gaan naar de Efteling in Kaatsheuvel. Zij vertrekken om 18 uur weer richting school.

Hulpouders:

Wij zoeken voor de groepen 1 t/m 6 nog hulpouders. Het gaat hierbij om 15 ouders voor Hullies, 12 ouders voor de Julianatoren en 10 ouders voor Toverland.

Alleen in de Efteling wordt de begeleiding geregeld door de aanwezige leerkrachten en werkgroepsouders. Vooraf wordt in de klas al gevraagd waar ieder kind wel/ niet in durft en met wie ze dan samen kunnen lopen, zodat het voor ieder kind een fijne en gezellige dag wordt. Iedereen loopt met minimaal een vast maatje, zodat niemand alleen is.

Vanwege de hoge kosten van de bussen kunnen hulpouders niet mee in de bus. Wij vragen daarom een aantal ouders om te rijden naar de locatie. Zij vervoeren dan ook de andere hulpouders.

Dit betekent dat als u zin en tijd heeft om mee te gaan deze dag; wij van u graag uiterlijk vrijdag 12 april een bericht ontvangen met daarin:

• Uw naam, naam van uw kind en zijn/haar klas, en de locatie van het schoolreisje van uw keuze
  • Of u zelf kunt rijden en hoeveel volwassenen er dan in uw auto mee kunnen rijden
  • Of dat u alleen mee wilt/kunt als hulpouder (en dus bij iemand anders in de auto komt)

Wat verwachten wij van u:

• Het begeleiden van groepjes kinderen
  • Eventueel rijden van andere hulpouders
  • Actieve deelname aan het programma die dag
  • Uw telefoon zit zoveel mogelijk in uw tas.

Bij te veel aanmeldingen zal er geloot worden. U krijgt uiterlijk 26 april bericht of u mee kunt gaan.

U kunt zich alleen aanmelden via het mailadres: paschalisschoolreisje@gmail.com

U krijgt altijd een bevestiging van uw aanmelding. Aanmelden op andere wijze is dus niet mogelijk!

BSO:

Mocht uw kind naar de bso gaan die dag, wilt u er dan zelf even aan denken om dit bij hen door te geven?

De gedetailleerde informatie volgt in mei. We gaan er samen een geweldige dag van maken!

Met vriendelijke groet, werkgroep schoolreisje