Personeel

Leuk nieuws voor Marloes, zij is in verwachting van haar tweede kindje. Helaas heeft zij extreme last van misselijkheid en zal zij tot de zomervakantie niet meer voor haar groep 1-2C staan. We zijn blij dat het ons gelukt is de afwezigheid van Marloes binnen het team op te vangen. De leerlingen en ouders van groep 1-2C zijn inmiddels op de hoogte gebracht.

Dorris heeft haar groep 3-4A ingeruild voor groep 3-4B om de afwezigheid van Aafke op te vangen. We zijn blij dat Dorris deze switch heeft willen maken om te zorgen voor continuïteit binnen de groep. En zijn trots op beide groepen 3-4 die dit zo goed oppakken.
Helaas nemen wij aan het einde van dit schooljaar afscheid van onze administratief medewerkster Jeanette. We wensen haar veel succes bij haar andere baan en bij alles wat ze in de toekomst gaat doen.

Team Paschalisschool