MR kort verslag

Dinsdag 16 mei jl. hebben we onze zevende MR-bijeenkomst van dit schooljaar gehad.

De punten die aan bod kwamen waren o.a.:

Linda van Nieuwamerongen heeft als toehoorder de vergadering bijgewoond en aangegeven dat zij volgend jaar graag de MR komt versterken. Verder heeft zich nog een andere kandidaat aangediend; voor volgend schooljaar is de oudergeleding zoals het er nu uitziet compleet. We moeten nog op zoek naar kandidaten die het personeel gaan vertegenwoordigen.
Het MR-initiatief tot een lezing, waarbij ouders van een aantal scholen uit Wijchen gezamenlijk een avond kunnen bijwonen, is enthousiast ontvangen. Er wordt nog gewerkt aan de opzet van de avond.
Nicole heeft ons uitgebreid verslag gedaan van de ontwikkelingen, die gaande zijn op het gebied van o.a. het personeel. Binnenkort hoort u hier meer over via de Nieuwsflits.
Het uitgebreide verslag van de laatste vergadering staat binnenkort op de website van school.
Mocht u vragen of aandachtspunten hebben voor de MR, dan zien wij die graag tegemoet.

Namens de MR,
Jan Kellendonk