Moestuin

Er waren regenachtige, mistige maar ook zeker prachtige zonnige dagen de afgelopen week.

En op die dagen voelen we dat de lente in aantocht is.

In de moestuin komen de bloembollen al op! Samen met een aantal kinderen zijn we begonnen met voor zaaien van kruiden. Dat doen we in oude melkpakken. Zo hergebruiken we wat we anders weg zouden gooien en hoeven we niks nieuws aan te schaffen. Goed voor het milieu! Helpen jullie mee met inzamelen van melkpakken voor onze moestuin? Je kunt de pakken inleveren bij Irna. Wel zo fris voor de kinderen als deze al schoongespoeld zijn. Samen maken we er een mooie moestuin van!

Thuis kun je hiermee natuurlijk ook aan de slag met je kroost. Zaai bloemetjes of groente voor en plant ze na 14 mei in de tuin of op je balkon in een bak. Of geef het weg als cadeautje. Een kort instructiefilmpje om samen te kijken. Veel plezier!

Voorzaaien in melkpak

Groet, moestuincoach Lindy