Koningsspelen 2024

Vrijdag 26 april zijn weer de koningsspelen. Voor alle leerlingen hebben wij een aantal leuke activiteiten in en rond de school. We starten zo snel mogelijk na 08:30 uur met de eerste activiteit, de laatste activiteit stopt om 12:00 uur. Wij hebben er voor gekozen om dit jaar geen opening te verzorgen zodat de leerlingen meer kunnen bewegen en nieuwe sporten kunnen ontdekken.

De activiteiten voor de groepen 7-8 zijn allemaal buiten. In de pauze is er fruit en drinken voor de leerlingen in de klas. De leerlingen hebben de juiste kleding en schoeisel, waterflesje en eventueel zonnebrandcrème nodig om buiten te kunnen sporten.

De activiteiten voor de groepen 3-4 en 5-6 zijn binnen en buiten. In de pauze is er fruit en drinken voor de leerlingen in de klas. De leerlingen hebben de juiste kleding en schoeisel, waterflesje en eventueel zonnebrandcrème nodig om buiten en binnen te kunnen sporten.

Ook de activiteiten voor de groepen 1-2 zijn binnen en buiten. In de pauze is er fruit en drinken voor de leerlingen in de klas. De leerlingen hebben de juiste kleding en schoeisel en eventueel zonnebrandcrème nodig om buiten te kunnen sporten. Voor de binnen activiteit trekken de leerlingen hun aanwezige gymschoenen aan.

Met vriendelijke groeten,
Irna en Tjeerd