Koningsspelen

Met veel enthousiasme hebben de leerlingen, leerkrachten, ouders en vrijwilligers mee gedaan aan de koningsspelen. Dank jullie wel voor deze mooie en sportieve dag!

Leerlingen hebben kennisgemaakt met Honkbal, er zijn veel talenten bij ons op school gespot door HSV de Hazenkamp. In de bijlage kunt meer informatie vinden over honkbal en softbal vereniging de Hazenkamp. Proeftraining is mogelijk, even opgeven via de mail.

Ook is BC Smashing Wijchen gekomen voor een clinic Badminton, helaas maar een half uur. Maar, in de bijlage kunt u meer informatie vinden, voor als er interesse is, om 3 keer gratis mee te trainen.

Ter promotie van de ‘Jumbo Emilialoop’ hebben de leerlingen meegedaan aan een clinic van atletiek vereniging Wijchen. Op zaterdag 1 juni kunnen alle kinderen tot/met 12 jaar gratis deelnemen aan dit hardloopevenement. U kunt meer informatie vinden in de bijlage.

Alle leerlingen van de groepen 1-2 en 3-4 zijn bij de Leleaart geweest en hebben daar van twee trainsters een leuke clinic gehad. Mocht er interesse zijn gewekt kunt u contact op nemen met de Leleaart.