Koek en Zoopie Avondvierdaagse

Beste ouders,

Helaas hebben heel weinig ouders, opa’s of oma’s zich opgegeven om te helpen bij de Koek en Zoopie tent tijdens de Avondvierdaagse. We hebben wel aanmeldingen gehad, maar helaas te weinig om twee tenten vier dagen te bemannen. Vorig jaar hadden we op twee van de vier dagen twee Koek en Zoopie tenten en dit werd door de leerlingen, ouders en school als heel positief ervaren. Wij zijn dus dringend op zoek naar hulp op dinsdag 13 juni, woensdag 14 juni, donderdag 15 juni en vrijdag 16 juni.

Zonder extra aanmeldingen kunnen we helaas geen Koek en Zopie aanbieden en dat willen we toch niet als Paschalisschool?

Dus wie biedt zijn of haar hulp aan? Als je wilt helpen, mail dan naar joepveenhof@hotmail.com of naar paschalis.or@kansenkleur.nl.

Met vriendelijke groet,

Joep Peters, werkgroep Avondvierdaagse