Fijne vakantie

En zo is de kerstvakantie alweer aangebroken…
Wij hebben gisteren met de leerlingen genoten van een heerlijk kerstdiner. Het was in alle groepen sfeervol en gezellig. En er waren meer dan voldoende hapjes voor iedereen. Vele van u hebben tijdens het diner buiten genoten van een hapje en drankje. Hieruit kunnen we opmaken dat dit initiatief van de ouderraad enorm gewaardeerd is. Ik wil de ouderraad en alle hulpouders namens ons allemaal bedanken voor hun hulp gisteravond maar ook bij het versieren en opruimen.
Vandaag hebben de leerlingen nog kunnen genieten van een voorstelling ‘Géén stille nacht’ uitgevoerd door onze zeer getalenteerde juffen en meesters. We hebben samen gelachen en gezongen.

Mocht er zich in de vakantie een situatie voordoen waarvan het belangrijk is dat wij op de hoogte zijn. Neem dan contact op via paschalis.directie@kansenkleur.nl ik neem dan zo snel als mogelijk contact me u op.
Namens het hele team wil ik u hele fijne feestdagen wensen en een gelukkig en liefdevol 2023. Wij zien u heel graag weer gezond en wel terug op maandag 9 januari.
Hartelijke groet,
Nicole Maassen