De nieuwe prinses!

Hallo Veenstampers, ouders en / of verzorgers,

Zoals jullie hebben gelezen is Chloë verkozen tot Prinses Carnaval van dit jaar. De prinses, haar pages en adjudanten hebben deze week een voorstelrondje gedaan in alle klassen. Zij gaan er samen met de Veenstampers een gezellige carnavalsochtend van maken in het PARTY jaar!

Ook de oproep om je in te schrijven voor de optocht is gedaan. Zie ook alle posters die in de school hangen. Vergeet je niet vóór 4 februari aan te melden voor de optocht via de mail paschaliscarnaval@gmail.com

Denk hierbij aan het doorgeven van:
– jouw naam (dit geldt voor alle kinderen uit de groep die meelopen)
– jouw klas
– of je een loopgroep of kar bent
– eventueel een leuke groepsnaam

De kinderen van groep 1 t/m 4 moeten worden begeleid door een volwassen persoon. Graag ook deze naam doorgeven bij de aanmelding. En natuurlijk is deze begeleider net als alle deelnemende kinderen ook gezellig verkleed.

Uiteraard mogen jullie muziek meenemen tijdens de optocht (denk aan geluidsboxjes ed). Dit maakt de optocht extra gezellig en dat hoort natuurlijk bij het PARTY jaar.

Om de carnavalsoptocht tot een groot succes te maken, zijn wij nog op zoek naar een aantal verkeersregelaars. Je staat tijdens de optocht op een vaste plek langs de route en zorgt dat er geen verkeer door gaat. Hiervoor is het nodig een korte online cursus (van ongeveer 30 minuten) te volgen. Deze is volledig gratis en wordt verder door ons geregeld. Voorafgaand aan de optocht vind er een briefing plaats, zodat iedereen weet wat van hem/haar verwacht wordt. Als er onvoldoende verkeersregelaars zijn, kan de optocht helaas uit veiligheidsoverwegingen niet doorgaan. En dat kunnen we natuurlijk niet maken voor de kinderen.

Verder zoeken wij nog enkele hulpouders die ons deze ochtend willen helpen met het versieren van het schoolplein (vanaf 7.30u) en die ook eventueel mee willen helpen / begeleiden / coördineren bij de optocht. Ook deze hulpouders komen natuurlijk gezellig verkleed naar school!

Heb je zin om te komen helpen op deze gezellige ochtend meld je dan aan via paschaliscarnaval@gmail.com

Groet werkgroep carnaval