Bag2School

Zoals beloofd nog wat meer informatie over de aankomende Bag2School actie. Hebben jullie de posters op school al zien hangen? De kleding wordt opgehaald op vrijdag 26 mei. Dus heeft iedereen nog even de tijd om de kasten op te schonen. Die hele week (ma t/m do) kun je de kleding zowel in de ochtend (8.15-8.45) als in de middag (14.00-14.15) inleveren. Graag de ingang van de gymzaal gebruiken. Daar zie je direct waar de zakken neergezet kunnen worden. We hopen dat jullie er ook nu weer samen met ons een succes van willen maken. Op die manier komen we steeds dichterbij het bedrag dat nodig is om voor de hele school nieuwe schoolshirts te kopen. Deze shirts gaan we gebruiken voor diverse activiteiten, zoals bijvoorbeeld de Avond4Daagse en schoolreis. Maar wellicht kunnen we de shirts in de toekomst vaker gaan gebruiken. Maandag krijgen alle kinderen een zak mee naar huis waar de kleding in verzameld kan worden. De kleding mag ook in ‘gewone’ zakken aangeboden worden.

Wil je meer over de actie weten……….lees dan verder via deze link Bag2School of bekijk de flyer

Namens de OR

Carlijn