Het Glazen Huis bij ons op school!

Dit jaar komt 3FM Serious Request in actie voor Stichting ALS Nederland en Het Glazen Huis staat ditmaal op de Grote Markt in Nijmegen. Samen met heel Nederland komen de drie 3FM-dj’s dag en nacht in actie om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor onderzoek naar ALS en hulpmiddelen voor patiënten.

Wij als Paschalisschool en onze samenwerkingspartner De Eerste Stap willen hier graag een bijdrage aan leveren en daarom slaan wij op donderdag 21 december de handen ineen. Deze dag zal er van 08:00 tot 20:00 uur een heus Glazen Huis bij ons op het schoolplein zijn! De betrokkenheid en de bewustwording van het belang om samen in actie te komen willen we creëren door professionele gastlesvrijwilligers te ontvangen bij ons op school. Vanuit 3FM Serious Request verzorgen zij gratis gastlessen. Deze interactieve en educatieve les laat onze leerlingen betrokken raken bij het goede doel: ALS en zij ontdekken de impact van deze ziekte.

Wij zijn van mening dat we er samen iets prachtigs van kunnen maken en dat we vanuit een hele mooie kerstgedachte een bijdrage kunnen leveren aan dit Goede Doel. Het kerstdiner blijft ongewijzigd en daaromheen zal een leuk programma gemaakt worden zodat het voor de leerlingen een ervaring wordt om niet snel te vergeten.

Ben je enthousiast en wil je een helpende hand bieden, of ben je in de gelegenheid om op een andere manier een bijdrage te leveren zoals een schenking, sponsoring of het ter beschikking stellen van iets, in ruil voor naamsbekendheid? Mail je reactie naar:

Angela.christ@kansenkleur.nl

Organisatietalent ontstaat steeds vaker op jonge leeftijd. We hopen dat de leerlingen geweldige initiatieven zullen bedenken.

In actie komen voor 3FM Serious Request is leuk én leerzaam!