30 juni: Een geslaagde dag!

Eindelijk was het dan zover: op donderdag 30 juni ging de hele school op schoolreisje! De werkgroep en de OR hadden er vele uurtjes voorbereiding inzitten om alles tot in de puntjes voor te bereiden en natuurlijk om leuke bestemmingen te vinden. Ze zijn hier helemaal in geslaagd!
Zo werden er maar liefst vier gezellige plekken bezocht; in Uden hadden de kleuters het naar hun zin bij Hullies, de groepen 3-4 gingen in noordelijke richting naar de Koningin Julianatoren, groep 4-5 en de groepen 5-6 reden naar het verre zuiden om bij Sevenum Toverland te bezoeken en last but not least gingen de groepen 7-8 naar Kaatsheuvel om zich bij de Efteling te vermaken. Dat de terugweg iets langer duurde dan voorzien mocht hier de pret niet drukken…

We danken iedereen die zich op een of andere manier heeft ingezet om deze dag tot een succes te maken; de leden van de werkgroep, alle ouders die groepjes begeleidden en/of met de auto hebben gereden, de stagiaires en leerkrachten en een speciale dank aan de weergoden, die even wachtten tot het leeggooien van enkele emmers water totdat iedereen veilig thuis was.

Tot slot nog het verzoek om de rode shirtjes a.s. maandag gewassen in te leveren bij de leerkrachten. Bij voorbaat hartelijk bedankt!