Even voorstellen

Beste ouders/verzorgers,
Mijn naam is Liz Vermeulen, ik ben 22 jaar oud en woonachtig in Bergharen. Dit schooljaar loop ik stage in groep 1-2b bij Melanie. Tot aan de herfstvakantie kunnen jullie me vinden op maandag en dinsdag en na de vakantie ook op de woensdagen. Ik ben dit schooljaar begonnen aan het vierde en laatste jaar van de PABO, wat betekent dat ik op deze school ga afstuderen. Voorafgaand aan de PABO heb ik onderwijsassistent gevolgd, waarbij ik al 2 jaar bij Melanie stage heb gelopen. Dit viel zo goed in de smaak dat ik graag nog een keer terug wilde komen! Op vrije dagen en in de vakanties ben ik werkzaam bij kinderopvang KION en naast dat korfbal ik elke week met veel plezier.
Ik kijk er naar uit veel te mogen leren en de leerlingen op hen beurt ook weer wat te leren!
Mocht je vragen hebben of een praatje willen maken, je weet me te vinden.
Groetjes van Liz
Zoals u eerder heeft kunnen lezen hebben wij een aantal nieuwe collega’s aan ons team toegevoegd. Zij stellen zich graag aan u voor.
Beste ouders/verzorgers,
Mijn naam is Evy. Ik ben 20 jaar oud en studeer momenteel aan de HAN in Nijmegen. Ik zit daar in het laatste jaar van de pabo.
Vanaf deze week zal ik iedere dinsdag, woensdag en vrijdag in groep 3-4A te vinden zijn. Mijn stage zal ongeveer tot april duren.
Ik kijk veel uit naar deze periode en ik zie jullie snel!
Groetjes,
Evy
Hallo, mijn naam is Kim Kuijltjes. Ik ben 46 jaar en trotse moeder van een dochter van 7 en een zoon van 4 jaar. Samen met mijn man en kinderen woon ik in Groesbeek.
Mijn vrije tijd besteed ik het liefst aan mijn gezin, onze tuin, schilderen of gitaar spelen. Ik neem mijn gitaar ook graag mee naar school om in de klas te zingen.
De afgelopen jaren heb ik met veel plezier in verschillende kleutergroepen gewerkt. Vanaf deze week werk ik op donderdag en vrijdag in groep 1/2C op de Paschalisschool. Tijdens de doorwisselmiddag in juli heb ik al even kort kennis kunnen maken met de kinderen in de klas. Ik heb er enorm veel zin in om de kinderen en jullie als ouders nu echt te leren kennen. Samen maken we er een gezellig en leerzaam jaar van.
Groetjes Kim

Beste ouders/verzorgers,

Dit schooljaar ben ik LIO-stagiaire bij uw zoon of dochter op school. Vorig jaar heeft u mij wellicht al gezien in groep 3-4b bij meester Bart. Graag stel ik mijzelf nog even aan u voor.
Mijn naam is Saar Bakker, ik ben 23 jaar oud en woon in Ravenstein. Ik studeer aan de HAN Pabo in Nijmegen, waar ik momenteel in mijn vierde en laatste leerjaar zit.
Dit jaar kom ik stagelopen in groep 1-2c, bij juf Marloes. De komende periode ben ik op dinsdagen en woensdagen aanwezig. Later dit schooljaar zal hier ook de maandag aan worden toegevoegd. Ik heb ontzettend veel zin in mijn afstudeerstage in groep 1-2c!
Mocht u vragen hebben of een praatje willen maken, dan weet u mij te vinden.
Met vriendelijke groet,
Saar Bakker