Met pensioen…

Beste ouders en kinderen,
Na 44 jaar voor de klas te hebben gestaan, vind ik dat de periode is aangebroken om meer tijd te besteden aan o.a. mijn hobby’s en mijn kleinkinderen. De afgelopen 11 jaar heb ik met heel veel plezier op de Paschalisschool gewerkt en ik wil dan ook iedereen bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. Officieel stop ik per 1 september, maar ik heb het geluk dat ik eind september nog een paar dagen van het kamp van groep 7/8 mag meemaken. Dat maakt het voor mezelf in ieder geval iets minder abrupt en kunnen we, als alles meezit, rond het kampvuur lekker nog wat muziek maken en oude verhalen ophalen. Ik wens iedereen de komende tijd net zoveel plezier, als dat ik al die jaren hier in “de Woezik” heb gehad. Het gaat jullie goed en wie weet komen we elkaar nog eens tegen ergens in Wijchen.
Jan Kellendonk