Oogstfeest

Afgelopen dinsdag hadden de kinderen van de moestuin oogstfeest. Moestuincoach Lindy en Elles van kids and cooking Nijmegen hebben de kinderen in het zonnetje gezet. De moestuin was versiert en er stond een keuken klaar naast de moestuin om de kinderen te ontvangen om aan te koken. We hebben kruiden en groenten geoogst, schoon gewassen, gesneden en bereid tot een salade met een sausje. We aten alles wat we zelf hebben gezaaid, gepoot of gepland! Om dat te vieren hebben we geproost met een eigen gemaakte kruiden bloemen thee.
Een prachtige afsluiting van alle moestuinlessen!

Zoals jullie kunnen zien is de moestuin niet leeg gegeten. Inmiddels staan er ook alweer wintergroente in.
In de zomervakantie verzorgd de eerste stap de moestuin. Ze gaan dan ook genieten van de groente samen met de kinderen van de BSO. Super fijn!

Ik heb genoten van de kinderen! En dan nu met de voeten omhoog in de moestuin, fijne vakantie allemaal!

Vakantiegroet,

Moestuincoach Lindy