Uitreiking DOEKOE cheque

Vorig schooljaar kon bij de Coop gespaard worden voor Doekoe munten…
“Tijdens de Doekoe-actie ontvangen klanten van Coop munten bij aankoop van geselecteerde producten. Deze munten kunnen ze doneren aan scholen uit de buurt. Hoe meer munten, hoe hoger het bedrag dat de scholen aan het eind van de actie aan sport- en spelmaterialen mogen besteden”.
Dit hebben jullie in grote getalen gedaan, daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee. De gespaarde bedragen zijn inmiddels bekend en hier krijgen wij dinsdag 21 september symbolisch een cheque voor uitgereikt door Robin Jansen van Coop Wijchen. De cheque zal uitgereikt worden aan de kinderen die vorig jaar in de kinderraad zaten in aanwezigheid van alle andere kinderen. Van het bedrag is inmiddels al sport- en spelmateriaal besteld en dit zal diezelfde middag ook direct overhandigd worden aan de kinderen. We hopen dat zij hier veel speelplezier van zullen hebben.
Bedankt allemaal voor het sparen!
Team Paschalisschool