Springfestijn

Hulp gevraagd!

Vrijdag 23 juni…. dat gaat zoals eerder gecommuniceerd is, een geweldig leuke dag worden voor alle kinderen en leerkrachten van de Paschalisschool!

Want op deze dag komen er geweldige stormbanen en hebben we een heus springfestijn!

Maar…  natuurlijk kunnen we deze dag alleen organiseren als we uw hulp krijgen! Dus bij deze de volgende vragen:

• Wie heeft er zin en tijd om op vrijdag 23 juni van ongeveer 06.30 uur tot 08.00 uur te helpen met het opbouwen van de springkussens?
  • Wie heeft er zin en tijd om op vrijdag 23 juni tussen ongeveer 08.15 en 14.00 uur te helpen met het begeleiden bij de springkussens, het verzorgen van drinken en andere praktische zaken?
  • Wie heeft er zin en tijd om op vrijdag 23 juni vanaf 14.00 uur te helpen met het opruimen van alle springkussens?
  • En wie heeft er een (kinder-)EHBO diploma en kan en wil voor ons deze dag als EHBO-er stand-by staan?

Als u enthousiast bent om mee te helpen, wilt u dan voor vrijdag 2 juni een mailtje sturen naar: paschalisschoolreisje@gmail.com met daarin vermeld:

• Uw eigen naam
  • De naam van uw kind en de klas waarin uw kind zit
  • Welke hulp u wilt geven (opbouwen, begeleiden, afbouwen, ehbo)

U krijgt van ons altijd een reactie op uw aanmelding, mogelijk komt deze in de spam terecht, dus controleer deze ook even.

Alvast bedankt voor uw hulp! We gaan er samen een geweldige dag van maken!

Werkgroep schoolreisje