Sjors sportief

Kick-off Sjors Sportief of Sjors Creatief
Vanaf maart start de gemeente Wijchen weer met het naschoolse cultuur- en sportstimuleringsproject Sjors Sportief en Creatief. Kinderen komen via deze weg op een laagdrempelige wijze met diverse vormen van sport en cultuur in aanraking, zonder direct lid te hoeven worden. Een mooie manier om hun talent te ontdekken. Het project wordt mogelijk gemaakt door de gemeente Wijchen en Samenwerkingsstichting Kans & Kleur.
Wat betekent dit voor u?
  1. Uw kind krijgt aankomende dinsdag een flyer mee van de groepsleerkracht, waarop staat dat je via www.actiefwijchen.nl of www.sjorssportief.nl in het digitale boekje allemaal sportieve- en creatieve activiteiten ziet, waar alle kinderen in de basisschoolleeftijd woonachtig in Wijchen aan mee kunnen doen.
  2. Vanaf woensdag 8 maart om 16.00 uur starten de inschrijvingen.
  3. Het boekje staat online via de link https://cultuurensportstimulering.nl/wijchen-2023/
  4. Op de openingspagina van www.sjorssportief.nl staat een filmpje met uitleg over Sjors. Dit kunt u eventueel thuis met de kinderen bekijken.
Veel plezier met het doorbladeren van het digitale boekje.
Met sportieve groet,
Namens gemeente Wijchen en Samenwerkingsstichting Kans & Kleur