Schoolsportolympiade

Vrijdag 22 april zoude schoolsportolympiade zijn. Nog voordat alle corona maatregelen werden afgeschaft is door Sportservice Wijchen het besluit genomen de schoolsportolympiade niet door te laten gaan. Met de maatregelen die toen van toepassing waren, was het organiseren van deze activiteit geen optie. Deadlines met betrekking tot de organisatie naderden snel en zij dachten toen dat dit de beste keuze zou zijn. Dit besluit kregen wij als school pas laat door en hebben wij dus ook vrij laat met u kunnen delen, onze excuses daarvoor.
Gelukkig zijn er wel nog de Koningsspelen op vrijdag 22 april. Voor alle leerlingen is een sportief programma samengesteld. We hebben al redelijk wat hulp op deze dag maar kunnen altijd nog meer hulp gebruiken. Mocht u die dag in de gelegenheid zijn te komen helpen dan mag u een mailtje sturen naar onze gymdocent tjeerd.riewald@kansenkleur.nl.
Wij hopen op een zonnige, sportieve dag!

Team Paschalisschool