Schoolreisje (update)

Het schoolreisje komt iedere dag dichterbij!

In dit bericht vindt u alle extra informatie, dus lees deze even goed door!

Op donderdag 30 juni gaan alle groepen met de bus op schoolreis. Alle bussen vertrekken vanaf het voorste gedeelte van de grote parkeerplaats. Deze zal gedeeltelijk afgezet worden, zodat de bussen de ruimte hebben en de kinderen veilig kunnen vertrekken.

De kleuters gaan naar Hullies in Uden:
• 8.30 uur verwachten we de kinderen in de klas
• 8.45 uur vertrekt de bus
• Rond 15.00 uur aankomst op school
• De kinderen gaan dan eerst terug naar de eigen klas, daar kunt u uw kind ophalen.
• De kleuters krijgen in Hullies nog een ijsje vanuit de Ouderraad.
• Om deze dag te laten slagen, zoeken we nog 8 ouders die deze dag mee willen begeleiden. Heeft u zin en tijd? Stuur dan voor maandag 13 juni een mailtje naar paschalisschoolreisje@gmail.com

De groepen 3/4 gaan naar de Julianatoren in Apeldoorn:
• 8.45 uur verwachten we de kinderen in de klas
• 9.00 uur vertrekt de bus
• Rond 16.30 uur aankomst op school
• De kinderen krijgen in de Julianatoren nog een ijsje vanuit de Ouderraad.

De groepen 4/5 en 5/6 gaan naar Toverland in Sevenum:
• 8.30 uur verwachten we de kinderen in de klas
• 8.45 uur vertrekt de bus
• Rond 17.00 uur aankomst op school
• De kinderen gaan dan eerst terug naar de eigen klas, daarna kunnen ze naar huis.
• De kinderen nemen extra kleding mee ivm de aantrekkingskracht van het water in Toverland.
• De kinderen mogen maximaal 5 euro zakgeld meenemen om zelf iets van te kopen.
• Telefoons en andere waardevolle spullen blijven thuis!

De groepen 7/8 gaan naar de Efteling in Kaatsheuvel:
• 8.45 uur verwachten we de kinderen in de klas
• 9.00 uur vertrekt de bus
• Rond 18.00 uur aankomst op school
• De kinderen melden zich op school bij de eigen leerkracht af voordat ze naar huis gaan.
• Het is handig als de kinderen een horloge om hebben, zodat ze zich op de afgesproken tijd kunnen melden. Let op: hierbij bedoelen we een gewoon ‘ouderwets’ horloge, geen smartwatch of zoiets dergelijks.
• Telefoons en waardevolle spullen blijven thuis!
• De kinderen mogen maximaal 5 euro zakgeld meenemen om zelf iets van te kopen.

Algemene informatie:
• Alle kinderen nemen hun eigen eten en drinken mee. Zorg dus voor voldoende eten en drinken!
• Zorg dat op de tas, bekers, bakjes, jas etc. de naam van uw kind duidelijk vermeld staat.
• Alleen de groepen die naar Toverland en de Efteling gaan, mogen 5, 00 euro zakgeld meenemen. De anderen groepen mogen dus geen geld bij zich hebben.
• Bij warm/ zonnig weer verwachten wij dat u kinderen ’s ochtends goed insmeert met zonnebrandcrème.
• In verband met de herkenbaarheid moet ieder kind zijn rode school t-shirt aantrekken, ook groep 7 en 8.
• Als uw kind naar de bso gaat en u heeft ons dit laten weten via het mailadres (paschalisschoolreisje@gmail.com), hebben wij bij de bso aangegeven dat uw kind later aankomt die dag.
• In alle parken zitten er leerkrachten of werkgroepouders op een centraal punt. Vanuit daar gaan de groepjes het park over.

Natuurlijk hopen wij op een geweldige dag voor alle kinderen!

De werkgroep schoolreisje