School t-shirts

Op vrijdag 20 mei krijgen alle leerlingen van de eigen leerkracht een schoolshirt mee naar huis. We hebben geprobeerd de maten zo goed mogelijk te verdelen. Er is weinig mogelijkheid tot ruilen maar mocht een shirt echt niet passen, geef dit dan even aan bij de leerkracht. De shirts moeten gedragen worden tijdens de avondvierdaagse. Zo kunnen de ouders uit de ouderraad de leerlingen herkennen bij de koek en zopie kraam. Ook willen we dat de leerlingen de shirts dragen tijdens de schoolreis op 30 juni. Dit is met name voor de herkenbaarheid in de verschillende (grote) parken fijn voor alle begeleiders. Tijdens de inhaalschoolreis op 19 mei zijn we per locatie de enige aanwezigen en is het dragen van de shirts niet nodig. Wij willen de shirts, gewassen, retour op maandag 4 juli. Leerlingen kunnen deze weer inleveren bij de eigen leerkracht.
Team en ouderraad Paschalisschool