MR Vacature

Beste ouders,

Aan het einde van het schooljaar loopt de zittingstermijn van Babette af. Zij stelt zich niet verkiesbaar voor een nieuwe termijn.
Dat betekent dat er ruimte is voor een nieuw MR-lid in de oudergeleding voor een termijn van drie jaar. Deze begint in schooljaar 2022-2023 en duur tot 2024-2025.
Er heeft zich al een betrokken ouder aangemeld. Zij heet Marieke Wessels en heeft kinderen in 1D, 5/6A en 5/6B.
Sinds januari dit jaar woont zij als toehoorder al iedere vergadering bij. De nood is dus niet hoog, maar mocht jij je ook graag verkiesbaar stellen kan dit natuurlijk! We zullen dan verkiezingen uitschrijven waarbij alle ouders van de Paschalisschool kunnen stemmen op de kandidaat van hun keuze. De kandidaten stellen zich dan voor en schrijven een motivatie. Wanneer er, naast Marieke, geen andere aanmeldingen binnen komen zullen verkiezingen niet nodig zijn.
Aanmelden is mogelijk tot en met 13 mei 2022. Je kunt dan een mail met je naam, naam en groep van je kind(eren) en een motivatie sturen naar paschalis.mr@kansenkleur.nl.
Wil je meer informatie? Neem dan een kijkje op de MR pagina op de website of mail je vraag.

Fijne vakantie namens de MR