Meesterlijke juffendag

Gisteren was het de jaarlijkse ‘meesterlijke juffendag’. Dit keer werd hij groots gevierd door de hele school. Doordat het geplande schoolreisje niet door kon gaan, besloot de OR deze dag een andere invulling ter geven! En dat bleek een heel goed plan, want wat hebben de kinderen genoten! Het was een feestelijk gezicht, de zes opgestelde stormbanen en springkussens. Er was een goedlopend schema opgesteld, zodat alle kinderen optimaal konden genieten! Op het plein waren er diverse waterspelletjes en een buikglijbaan. De weergoden werkten niet helemaal mee, maar dat deerde de kinderen nauwelijks; ze renden veelal in badkleding lekker rond. De frietjes maakte het feest helemaal compleet.

We willen de OR en iedereen die zich heeft ingezet om deze dag tot een succes te maken hartelijk danken! Niet alleen de kinderen maar ook het team heeft een dag gehad om nooit te vergeten…

het team