Koningsspelen 2022

Vandaag was dan de dag waar we al lang naar uitkeken en eindelijk kon het dan weer: de Koningsspelen. De weergoden waren ons aardig goed gezind, alles zag er feestelijk uit, een muziekje erbij, vrolijke kinderen en veel, veel behulpzame mensen, van oud-leerlingen tot studenten en natuurlijk, last but not least veel ouders!
Er was van alles te doen. Binnen werd er trefbal gespeeld, buiten was het crazy soccer tournament op het ene veld en op het andere waren de Paschalis games. Voor de kleuters waren er leuke spelletjes op het schoolplein en…. iedereen mocht klimmen naar de top van de klimtoren; veilig gezekerd naar een hoogte van 7 meter! Daarnaast was er voor alle aanwezigen een gezond, oranje ijsje. Deze waren gemaakt van wortel, mango en meloen. Even wennen, maar men was het er toch wel over eens dat ze eigenlijk heel erg lekker waren!
Inmiddels zult u via Parro al wel het een en ander gezien hebben of misschien was u wel een van de belangstellenden die kwamen kijken. Hieronder staan nog een paar foto’s die een impressie geven van deze geslaagde dag.
We willen iedereen bedanken die deze dag mogelijk heeft gemaakt en ervoor heeft gezorgd dat het een groot succes was! M.n. de leden van de werkgroep, de OR en natuurlijk iedereen die bij de spelletjes heeft mee geholpen: hartstikke bedankt!!!