Kerstviering donderdag 22 december

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Via deze weg willen we jullie informeren betreft de kerstviering volgende week donderdag.

Donderdag 22 december gaan de leerlingen gewoon tot 14.00 uur naar school. Wij vieren vervolgens ’s avonds kerst op school. Vanaf 17.10 uur zijn de leerlingen in hun mooiste kerstoutfit welkom in hun groep. Om 17.15 uur beginnen we met de viering. De viering eindigt voor alle groepen om 18.30 uur. Kinderen die donderdag naar de BSO gaan worden door de medewerkers van De Eerste stap naar hun eigen groep gebracht om 17.10 uur.

De kerstviering bestaat uit het kerstbuffet in de eigen groep en een muzikale toegift aan de ouders buiten op het plein. U bent van harte welkom om aan te sluiten bij deze muzikale toegift.

De leerkrachten hebben deze week de gerechten met de kinderen verdeeld en aangegeven hoeveel hapjes gemaakt moeten worden.

Vanaf 17.15 tot 18.30 uur staat er een kraampje buiten op het plein met o.a. warme chocomel, thee, glühwein, soep en broodjes knakworst voor alle ouders, aangeboden door de ouderraad. Breng uw kind(eren) naar de kerstviering in de groep en kom daarna gezellig op het schoolplein in één van de tentjes wat warms eten en/of drinken. Zorg er wel voor dat u contant geld meeneemt, er wordt een kleine vergoeding gevraagd voor de versnaperingen.

Wij zijn nog op zoek naar een aantal ouders die ons willen helpen met het verzorgen van het warme eten en drinken buiten op het schoolplein. Dus heeft u zin en tijd…….zet dan uw leukste kerstmuts op en stuur snel een mailtje naar paschalis.or@kansenkleur.nl

Om 18.15 komen alle groepen naar buiten voor de muzikale toegift. De onderbouw (groep 1 t/m 4) gaat na de muzikale toegift met de leerkracht terug naar de groep, u kunt uw kind daar ophalen. Op die manier kunnen wij het beste overzicht houden. De bovenbouw (groep 5 t/m 8) maken apart een afspraak met hun eigen leerkracht.

Groet, namens de kerstwerkgroep en OR