Carnaval

Beste Veenstampers,

De nieuwe prins is gekozen! Hierbij stellen we jullie voor aan prins Dani en zijn 4 pages Isa, Ise, Zoë en Emma. Zij zijn zich al klaar aan het maken voor het ‘Liefdesjoar’ en hebben er super veel zin in!

Vrijdag 9 februari zal de schooloptocht door de wijk plaatsvinden met een opening op het schoolplein. Alles op een rijtje:

• Aanmelden als individu of groep kan tot 31 januari (vermeld namen, klas, eventueel groepsnaam, loopgroep/kar, naam begeleider t/m groep 4 en optioneel vanaf groep 5)
  • Thema is ‘Liefdesjoar’
  • Wapens en andere gewelddadige/discriminerende leuzen/attributen zijn verboden tijdens de optocht net als confetti en serpentines
  • Tijdens de optocht mag geen snoep worden uitgedeeld
  • De route is bijgevoegd, leuk als er veel mensen komen kijken!
  • Er zal weer een onafhankelijke jury vanuit school zijn, zij staan bij autobedrijf Jos Derksen en beoordelen de loopgroepen en karren. Win jij dit jaar een mooie beker?
  • Nieuw dit jaar is een klassenprijs, hier volgt later meer maar we kunnen alvast verklappen dat er een mooie wisselbeker zal zijn!
  • Ouders zijn welkom om koffie te drinken tijdens de opening op het schoolplein
  • Verkeersregelaars gezocht (je krijgt vooraf een korte online cursus van 30-60 minuten. Op de dag zelf word je om 8.15 op school verwacht, na de optocht rond 10.15/10.30 ben je klaar. De avond van tevoren vindt er een korte briefing plaats op school)
  • Hulpouders gezocht:
  • Hele ochtend vanaf 7.30 of 8.00 (kinderen mogen mee) tot 12.00
  • Halve ochtend vanaf 8.00 (of zodra je kan) tot 10.15/10.30 (einde optocht)
  • Aanmelden kan via paschaliscarnaval@gmail.com

De inschrijvingen voor de optocht druppelen langzaam binnen, helpen jullie mee om er een geweldige carnavalsoptocht van te maken? Geef je dan snel op via paschaliscarnaval@gmail.com

Groetjes van de werkgroep carnaval