Carnaval 2024

Nog een weekje en dan is het zover, de carnavalsviering op school!

Bedankt voor jullie aanmeldingen, er zal vrijdag 9 februari weer een feestelijke carnavalsoptocht door de wijk plaatsvinden. Nodig je je ouders, familie en andere bekenden uit om te komen kijken? Om het extra feestelijk te maken, vragen wij het publiek om ook verkleed te komen!

De leerlingen gaan als de bel gaat, eerst naar hun klas en komen rond 8.35 naar buiten om te hossen met onze eigen prins Dani en zijn vier pages Isa, Ise, Zoë en Emma. Rond 9.00/9.15 zal de optocht starten in aanwezigheid van de jeugdprinses van het Urnerijk.

Rond 10.15/10.30 zijn we terug op school. Daar feesten de leerlingen verder in de klas, om 11.15 is de prijsuitreiking en zal prins Fred d’n urste van het Urnerijk ons een bezoekje brengen. Om 12uur zijn de kinderen vrij! Fruit is niet nodig deze dag vanwege het schoolfruit, wel graag eigen drinken meenemen.

Ouders/verzorgers, opa’s/oma’s zijn vanaf 8.25 welkom op het schoolplein, er staat koffie/thee voor u klaar. Ook bent u welkom om naar de prijsuitreiking te komen kijken.

Voor vragen kunt u mailen naar paschaliscarnaval@gmail.com.

We wensen iedereen een feestelijke carnavalsochtend toe!

Groetjes de werkgroep Carnaval