Carnaval 2022

Hoewel het nog wel een tijdje duurt, heeft de carnavals werkgroep toch al weer de 1e vergadering achter de rug. Er is nog veel onduidelijk wat er misschien mogelijk is, maar we gaan toch weer proberen er 25 februari een leuke dag van te maken. En daarvoor hebben we jullie hulp als ouder hard nodig. Onze werkgroep kan zeker nog wel ouders gebruiken om de werkgroep te ondersteunen. Zeker omdat er een aantal ouders zijn, waarvan het kind in groep 8 zit en die dus de werkgroep aan het eind van dit schooljaar gaan verlaten.

Dus mocht je het leuk vinden om samen met de leerkrachten en leerlingen er een leuke carnavalsochtend van te maken en te organiseren, meld je dan aan via de ouderraad: paschalis.or@kansenkleur.nl