Alternatief schoolreisje

Beste Ouders,

Op donderdag 19 mei is het zover: het alternatieve schoolreisje vindt dan eindelijk plaats! Het vervoer voor kinderen die op donderdag 19 mei gebruik maken van opvang (voor en na school) wordt geregeld.
Hieronder vinden jullie alle informatie die voor elke groep nodig is.

Groepen 1-2
Wij gaan een dagje naar het Hof van Kaatje. Uw kind hoeft voor die dag GEEN eten en drinken mee te nemen. De kinderen krijgen daar drinken, een plak cake, een frietje met minisnacks en als afsluiting een ijsje. Mocht uw kind echt iets niet lusten of een allergie hebben, zorg dan dat uw kind zijn eigen eten en/of drinken in zijn tas bij zich heeft. Het is belangrijk om dit dan van tevoren aan te geven bij de eigen leerkracht, zodat zij ook op de hoogte is dat uw kind iets anders meekrijgt. We verwachten de kinderen gewoon om 8.30u op school. We lopen gezamenlijk naar het Hof van Kaatje. Om 13.30u verzamelen wij weer en lopen terug naar school, zodat u uw kind gewoon weer om 14.00u op school op kunt halen. We hopen natuurlijk op heerlijk weer, dus denkt u eraan om uw kind ’s ochtends even in te smeren? We hebben er zin in!

Groepen 3 t/m 6
Voor groep 3, 4, 5 en 6 betekent dit een te gekke speeldag bij de Blije Dries inclusief midgetgolf, eten en drinken en een extra activiteit op het veld bij de Blije Dries. De kinderen krijgen daar onbeperkt drinken, een frietje met een snack en een ijsje. Als je kind een wat grotere eter is, is iets extra’s meegeven wel een aanrader. Mocht uw kind echt iets niet lusten of een allergie hebben, zorg dan dat uw kind zijn eigen eten en/of drinken in zijn tas bij zich heeft
Let op: Het zwembad is gesloten ivm de veiligheid! Niet alle leerlingen hebben een zwemdiploma.
Uw kind mag gebracht worden bij de Blije Dries tussen 8.30 en 9.00 uur. De leerkrachten staan verdeeld bij de picknickbanken en uw kind moet zich bij de eigen leerkracht melden. U kunt daar uw kind weer ophalen tussen 14.00 en 14.30 uur.

Groepen 7 en 8
Voor groep 7 en 8 betekent dit een te gekke dag in het Klimpark bij de Groene Heuvels in Ewijk. Hier zullen de kinderen een heus klimparcours op hoogte af mogen leggen (natuurlijk voorzien van helm en veiligheidsharnas) en mogen lasergamen of kinder-paintballen. Zorg dus voor stevige schoenen.
Voor de eerste pauze moet zelf drinken en fruit meegenomen worden. De kinderen krijgen tijdens de lunch een warme versnapering en wat te drinken. Als je kind een wat grotere eter is, is een extra broodje meegeven wel een aanrader. We mogen bij hoge uitzondering zelf eten en drinken meenemen, het liefst daarom het eten in een beker en trommeltje meegeven in verband met afval.
Je kind wordt gewoon om 8.30 uur op school verwacht. We rijden met auto’s naar de Groene Heuvels toe. Ons programma duurt tot 13.30 uur, waarna we per auto weer terug naar school rijden. De kinderen kunnen dan vanaf 13.45 uur naar huis of opgehaald worden.
We hopen natuurlijk op heerlijk weer, dus denkt u eraan om uw kind ’s ochtends even in te smeren en voldoende drinken mee te geven? We hebben er zin in!

Werkgroep Schoolreisje