Schooljaar voorbij

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),
Weer een schooljaar voorbij. Een schooljaar waarin weer van alles de revue is gepasseerd.
  • Zo haalden we samen heel veel geld op voor ALS met het glazen huis. Waar we maar wat trots op zijn.
  • Haalden de leerlingen van de groepen 7 de krant met het fietsexamen waar zij allemaal voor geslaagd zijn.
  • Deden de leerlingen van groep 8 het geweldig goed op de eerste doorstroomtoets en hebben zij allemaal een fijne plek in het middelbaar onderwijs gevonden.
  • Mochten we kijken naar maar liefst drie fantastische eindmusicals.
  • Mochten we eerder dit jaar ook al genieten van de mini-musicals van de leerlingen uit de groepen 3-4.
  • Maakten alle leerlingen samen met echte kunstenaars een geweldige tentoonstelling tijdens de projectweek, die heel druk bezocht werd door u allemaal.
  • Mochten we heel veel nieuwe leerlingen ontvangen.
  • Was de inzet van de MR én die van de ouderraad ook dit jaar niet weg te denken. Dankzij de OR hebben we mooie nieuwe schoolshirts. Waren er vier zonovergoten, geslaagde schoolreisjes. Wandelden we dit jaar massaal mee met de avondvierdaagse. En konden we feesten met kerst, sinterklaas, Pasen, koningsdag en carnaval.
Er is hard gewerkt door leerlingen, medewerkers en u als ouders. Uw betrokkenheid wordt enorm gewaardeerd! We kijken dan ook terug op een fijn schooljaar.
Tot slot nemen we afscheid van 31 leerlingen, die allemaal klaar zijn hun vleugels te spreiden. Wat gaan we hen missen maar wat hebben we ook een vertrouwen in hen allemaal! We hopen natuurlijk dat deze leerlingen nog eens langskomen.
Mocht er zich in de vakantie een situatie voordoen waarvan het belangrijk is dat school op de hoogte is. Dan kunt u contact opnemen via paschalis.directie@kansenkleur.nl Wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met u op.

Wij wensen u een heerlijke, ontspannen vakantie toe en zien u en de leerlingen heel graag terug op maandag 19 augustus als we het schooljaar feestelijk zullen openen.

Team Paschalisschool