Verkeersexamen: geslaagd!

Beste ouders,

De afgelopen weken zijn de groepen 7 heel druk bezig geweest met het voorbereiden van hun verkeersexamen. Ze hebben alle voorrangsregels, verkeersafspraken en betekenissen van verkeersborden geleerd en geoefend. In de week van 28 april maakten alle leerlingen van groep 7 op school digitaal hun theoretisch verkeersexamen. Dat deden ze heel erg goed, want iedereen slaagde in één keer. Dat is heel erg knap! Nog trotser waren wij afgelopen maandag, toen ook alle aanwezige leerlingen van groep 7 slaagden voor het praktische deel van het verkeersexamen. Ze mochten allemaal, onder toeziend oog van VVN Wijchen, een korte fietsproef afleggen in Wijchen om te laten zien dat ze zich veilig kunnen gedragen in het verkeer. Dat vonden veel leerlingen toch best wel spannend! Stuk voor stuk hebben ze laten zien dat ze ook alle geleerde verkeersregels goed kunnen toepassen in de praktijk. Gefeliciteerd met jullie verkeersdiploma’s en op naar veel veilige fietskilometers!

Groetjes van Sjuul